понедељак, 9. август 2010.

Hepi šone song


Jede me nešto strašno iznutra
Ne znam više šta da preduzmem
Bojim se svakog sledećeg sutra
Voleo bih da se iz svega izuzmem.


Lomi me nešto strašno spolja
Ne znam više kako da se oduprem
Iz dana u dan mi je slabija volja
Da probam do slobode da doprem.


Grize me nešto strašno odozdo
Ne znam više gde da se pomaknem
Ranjena zver sam i sam sam se izd’o
Jer nisam izdrž’o da ostanem nem.


Razbija me nešto strašno odozgo
Ne znam više kako da stanem
Sve je za mene postalo preusko
Dozvoli mi Bože da potonem.


Bode me nešto strašno s desna
Ne znam više kako da se iskrivim
Koža mi je postala pretesna
Dozvoli mi Bože da je rasporim.


Probada me nešto strašno s leva
Ne znam više kako da ne cvilim
Iako mi srce veselu pesmu peva
Daj mi Bože da više nikad ne živim.

Нема коментара:

Постави коментар